3.9.11

Teman

Ku sedar dan segar
Diselit bukan wajah bukan duka
Teman tatapanku pulang ke halaman
Berlalu pergi dengan tekanan
Meninggalkan jasa terdesaknya
Mungkin yang terakhir pada asasnya
Mungkin yang berakhir pada tandanya
Mungkin yang serik pada ku harapnya
Teman,aku tidak pandai sekali
Tapi teman
Aku bodoh berkali-kali
Bukan mudah berteman denganku
Bisakan tidak,aku tak pernah
Tak pernah berteman sepanjang Islamku
Teman,maafkan aku teman maafkanlah
Aku tenggelam dalam kebodohan
Kasih bayangan tipuan cuma tipuan
Aku kira cukup kadar ini
Aku tak ingin sakiti sesiapa lagi
Tak ingin mencarik kepala sesiapa
Sesiapun lagi tak ingin ku robek
Robek ukhuwwahku robeklah temanku
Biarkan dia maafkanku,lepaslah nafasku
Aku kira cukup kadar ini
Cukup aku meyusahkan temanku
Temanku susah kerana aku?sudah tentu
Selepas sudah,cukup kadar ini
Biarkan hati temanku ku simpan semula
Ku serik keluarkannya disalah guna
Aku sudah tidak berteman selepas ini
Siapa temanku pasti sakit teman denganku
Maafkan aku *teman,aku akan simpan semula hati temanku,aku akan kembali kepada sisi-sisi gelap

No comments:

Post a Comment